چطور بفهمیم چه کسی از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته است

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

مراقب اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام باشید

شاید بارها برای شما هم پیش آمده باشد که به عکس یا ویدیویی در استوری یکی از دوستان خود در اینستاگرام علاقه‌مند شده باشید و از آن اسکرین شات گرفته باشید اما باید مراقب این موضوع باشید زیرا اینستاگرام به تازگی اسکرین شات و یا ضبط ویدیو از استوری کاربران را به آن‌ها اطلاع می‌دهد.

چطور بفهمیم چه کسی از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته است؟

شخصی که استوری به اشتراک گذاشته است به راحتی می‌تواند لیست افرادی که از استوری دیدن کرده‌اند را ببیند.

پیشنهاد فیسیت : چطور بفهمیم چه کسی از استوری یا ویدیو لایو اینستاگرام ما بازدید کرده است؟

حالا او در همان بخش می تواند از لیست افرادی که از استوری او اسکرین شات گرفته‌اند هم مطلع شود. به این ترتیب که جلو نام افرادی که از استوری اسکرین شات یا اسکرین رکورد گرفته‌اند، علامتی ستاره مانند نشان داده می‌شود، دقیقا مانند تصویر زیر.

چطور بفهمیم چه کسی از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته است

چطور بفهمیم چه کسی از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته است

از این پس نخستین باری که بخواهید از استوری شخصی اسکرین شات بگیرید، اینستاگرام با پیامی به شکل زیر به شما اطلاع می‌دهد که طرف مقابل از این کار مطلع خواهد شد، اما اینستاگرام تنها یک بار به شما اخطار می‌دهد:

در حال حاضر اینستاگرام هنگامی که از استوری شخصی اسکرین شات بگیرید به او اطلاع می‌دهد.

ترفندهایی برای اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام بدون اینکه شخص مقابل مطلع شود

با وجود تغییرات اخیر اینستاگرام هنوز هم با استفاده از ترفندهایی می‌توانید بدون مطلع شدن شخص مقابل، از استوری او اسکرین شات بگیرید.

براساس گزارشات برخی از کاربران اگر گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید و از استوری اینستاگرام اسکرین شات بگیرید، اینستاگرام اسکرین شات شما را متوجه نمی‌شود بنابراین شخص مقابل از این موضوع مطلع نخواهد شد.

روش دیگری برای ذخیره استوری دیگران بدون اطلاع آن‌ها هم وجود دارد، می‌توانید از طریق وب سایت اینستاگرام هم بدون اینکه شخص مقابل مطلع شود، استوری او را دانلود کنید.

به نظر اینستاگرام در حال تست این قابلیت است زیرا هنوز این قابلیت برای بسیاری از افراد فعال نشده است.

از تغییرات اخیری که فیسبوک در اینستاگرام اعمال کرده است به نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد بیش از پیش فعالیت کاربران در اینستاگرام را قابل ردیابی کند. اخیرا قابلیت آخرین بازدید به اینستاگرام اضافه شده بود که البته کاربران می‌توانستند با روشی ساده آخرین بازدید خود را مخفی کنند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...